Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

 

Miten tilaan tuotteen?

Voit tilata tuotteen valitsemalla koon ja siirtämällä tuotteen ostoskoriin.
Voit suorittaa tilauksen joko rekisteröitymällä ja tekemällä tunnuksen tai jatkaa rekisteröitymättä.
Toimitustavaksi voi valita Postin tai Matkahuollon noutopisteen tai noudon myymälästä.
Maksusuorituksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.

 

Kuinka käytän kuponkikoodin?

Olet saattanut saada kuponkikoodin, joka oikeuttaa tiettyyn etuun tai alennukseen.
Voit käyttää sen ostoskorissa. Valitse ensin tuote ja laita se ostoskoriin.
Sen jälkeen syötä ostoskorissa saamasi koodi kohtaan ”anna kuponkikoodi” ja klikkaa ”lunasta kuponki”.
Kassa laskee sinulle automaattisesti alennuksen määrän.

 

Paljonko toimituskulut ovat?

Valitessasi toimituksen Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen, tilauksellesi muodostuu toimituskuluja 5,90€ / tilaus.

 

Voinko valita noudon myymälään?

Voit valita toimitustavaksi Postin, Matkahuollon pisteen tai noudon myymälästä,
jolloin tilaus lähetetään lähimpään valitsemaasi pisteeseen.

Jos haluat noutaa tilauksesi itse myymälästä,
voit valita vaihtoehdoksi Seinäjoen myymälän.
Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on noudettavissa.
Nouto myymälästä 0,00€.

 

Miten voin maksaa?

Sinulla on valittavana erilaisia Paytrailin maksutapoja.
Käytettävissä on yleisimmät verkkopankit, MobilePay sekä Collectorin lasku ja luotto.

Collector Lasku/Osamaksu

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista.
Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.
Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä.

(* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät.

https://www.moment.fi/Collector

 

Miten vaihdan tuotteen?

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, suosittelemme ensisijaisesti vaihtamaan sen myymälässä.

Mikäli et pääse myymälään, palauta ensin tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti takaisin meille 14 vrk:n aikana. Tee sen jälkeen uusi tilaus toivomallesi tuotteelle.
Hyvitämme palautuneen tuotteen summan maksutapasi mukaan kun tuote saapuu meille takaisin.

 

Miten palautan tuotteen?

Sinulla on oikeus palauttaa tilaus 14 vuorokauden ajan tilauksen vastaanottamisesta.
Palautusoikeutta ei kuitenkaan ole, jos olet ottanut tuotteen käyttöön tai edellä mainittu määräaika on umpeutunut.

 

huom.Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus.
Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus- ja lähetyskulut (10€), mikäli tilaus on asiakkaasta johtuvista syistä jäänyt noutamatta.

 

Voit palauttaa tuotteen joko a) postitse tai b) suoraan Seinäjoen myymälään.

 

  1. Palauttaminen postitse

    1. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse verkkokauppa@moment.fi tai
    verkkokaupasta löytyvän yhteydenottolomakkeen
    kautta.
  2. 2. Kirjoita viestiin nimi, puhelinnumero, osoite sekä tilausnumerosi ja pyydä palautuskoodia.
    Kehittääksemme valikoimaamme ja palveluamme, toivomme viestiin myös mainintaa palautuksen syystä.
    Kerro, oliko tuote esimerkiksi väärän kokoinen tai väärän mallinen.
  3. 3. Lähetämme tämän jälkeen palautuskoodin.

    4. Vie palautettava tuote samaan noutopisteeseen, mistä se noudettiin.

    5. Kuusinumeroinen palautuskoodi annetaan noutopisteen asiakaspalvelijalle, joka hoitaa kaikki tarvittavat pakettikortit lähetykseen.
    Tuotteen palautus on ilmainen.

    6. Tilauksesta maksamasi rahat palautetaan viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti tuotteiden myyntikunnon tarkistuksen jälkeen.

 

  1. Palauttaminen myymälään

    Verkkokaupasta tilatun tuotteen voi palauttaa myös myymälään tilauksen yhteydessä olleen tositteen kanssa.
    Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä.
    Tilauksesta maksamasi rahat palautetaan viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti
    tuotteiden myyntikunnon tarkistuksen jälkeen samalla maksutavalla, jolla verkkokauppatilaus on tehty.

 

Miten hyödyn kanta-asiakkuudesta?

Momentin kanta-asiakkaana hyödyt erilaisista tarjouksista ja eduista ympäri vuoden.
Kuulet tarjouksista ennen muita ja saat halutessasi sähköpostitse kuponkikoodeja ja tietoa ajankohtaisista kampanjoista ja kanta-asiakasilloista!
Kanta-asiakkaaksi voit liittyä joko myymälässä tai verkossa (kirjaudu sisään uutena asiakkaana).
Verkkokaupassa pystyt tunnistautumaan omalla sähköpostilla ja salasanalla.
Myymälässä sen sijaan voit tunnistautua vain nimellä – et tarvitse erillistä kanta-asiakaskorttia!

Tilaa uutiskirjeemme