Toimitus- ja maksuehdot

Toimitus- ja maksuehdot

Toimitustavat

* Nouto myymälästä 0€

* Alle 50€:n tilauksissa postimaksu 5€

* Yli 50€ tilauksista ILMAINEN TOIMITUS Postin tai Matkahuollon toimipisteisiin

Toimitamme tuotteet 2-5 arkipäivän kuluessa.

 

Lähetämme tiedon toimituksen etenemisestä;

* kun tilauksesi on pakattu ja

* kun tilaus on noudettavissa myymälässä, Postin tai Matkahuollon toimipisteissä

Toimitamme tilauksia vain Suomeen.

 

Maksaminen ja maksutavat

Sinulla on valittavanasi yleisimmät verkkopankit ja MobilePay. Maksupalvelutapahtuman operoi Paytrail ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen siirryt takaisin sivuillemme.

PALAUTUS

Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus. Palautusaika lasketaan paketin vastaanottamisesta.

Palautamme tuotteista maksetun hinnan sen jälkeen, kun olemme tarkistaneet tuotteiden myyntikuntoisuuden. Rahtikuluja emme palauta.

Huomioithan, että noutamatta jätetty lähetys ei ole sama kuin asiakaspalautus.

Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus- ja lähetyskulut (10€), mikäli tilaus on asiakkaasta johtuvista syistä jäänyt noutamatta.

KUINKA PALAUTAN POSTITSE?

1. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse verkkokauppa@moment.fi tai

verkkokaupasta löytyvän yhteydenottolomakkeenkautta.

 

2. Kirjoita viestiin nimi, puhelinnumero, osoite sekä tilausnumerosi ja pyydä palautuskoodia.

Kehittääksemme valikoimaamme ja palveluamme, toivomme viestiin myös mainintaa palautuksen syystä.

Kerro, oliko tuote esimerkiksi väärän kokoinen tai väärän mallinen.

 

3. Lähetämme tämän jälkeen palautuskoodin.

 

4. Vie palautettava tuote samaan noutopisteeseen, mistä se noudettiin.

 

5. Kuusinumeroinen palautuskoodi annetaan noutopisteen asiakaspalvelijalle, joka hoitaa kaikki tarvittavat pakettikortit lähetykseen.

Tuotteen palautus on ilmainen.

 

6. Tilauksesta maksamasi rahat palautetaan viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti tuotteiden myyntikunnon tarkistuksen jälkeen.

 

PALAUTUS MYYMÄLÄÄN

Verkkokaupasta tilatun tuotteen voi palauttaa myös myymälään tilauksen yhteydessä olleen tositteen kanssa.

Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä.

Tilauksesta maksamasi rahat palautetaan viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti

tuotteiden myyntikunnon tarkistuksen jälkeen samalla maksutavalla, jolla verkkokauppatilaus on tehty.

Jos sen sijaan haluat vaihtaa tuotteen myymälässä edullisempaan tuotteeseen, palautamme tuotteiden erotuksen suoraan Moment -lahjakortille.

 

TUOTTEEN VAIHTAMINEN

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, suosittelemme ensisijaisesti vaihtamaan sen myymälässä.

Mikäli et pääse myymälään, palauta ensin tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti takaisin meille. Tee sen jälkeen uusi tilaus toivomallesi tuotteelle.

Hyvitämme palautuneen tuotteen summan samalla maksutavalla kuin maksu on tapahtunut, kun tuote saapuu meille takaisin ja olemme tarkistaneet sen myyntikunnon.

 

 

 

 

YLEISTÄ

R.Peltokangas Oy / Moment, y-tunnus: 1809737-3, osoite: Kauppakatu 5, 60100, Seinäjoki; myy naisten ja miesten tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle.

Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Toimitusehtomme ovat voimassa 23.08.2018 alkaen.

Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta ennen tuotteiden tilaamista verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tuotteiden hinnat sisältävät verot, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Tuotteemme sijaitsevat pääasiallisesti myymälässä.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteen valitsemalla koon ja siirtämällä tuotteen ostoskoriin.

Voit suorittaa tilauksen joko rekisteröitymällä ja tekemällä tunnuksen tai jatkaa rekisteröitymättä.

Maksusuorituksen jälkeen saat aina sähköpostiisi tilausvahvistuksen.

Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Mikäli emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

 

Palautusehdot

Jos olet yksityinen kuluttaja, Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautamme tuotteista maksetun hinnan sen jälkeen, kun olemme tarkistaneet tuotteiden myyntikuntoisuuden. Rahtikuluja emme palauta.

Huomioithan, että noutamatta jätetty lähetys ei ole sama kuin asiakaspalautus.

Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus- ja lähetyskulut (10€), mikäli tilaus on asiakkaasta johtuvista syistä jäänyt noutamatta.

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian. Reklamoi lähetys viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia kuinka saamme korjattua virheen. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

 

Asiakaspalvelu

Autamme mielellämme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä: verkkokauppa@moment.fi

 

Vastuunrajoitus

R.Peltokangas / Moment ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 020 718 1830

www.paytrail.com

 

 

Tilaa uutiskirjeemme