Usein kysyttyä
Miten tilaan tuotteen?
Voit tilata tuotteen valitsemalla koon ja siirtämällä tuotteen ostoskoriin.
Voit suorittaa tilauksen joko rekisteröitymällä ja tekemällä tunnuksen tai jatkaa rekisteröitymättä.
Toimitustavaksi voi valita Postin tai Matkahuollon noutopisteen tai noudon myymälästä.
Maksusuorituksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.
Kuinka käytän kuponkikoodin?
Olet saattanut saada kuponkikoodin, joka oikeuttaa tiettyyn etuun tai alennukseen.
Voit käyttää sen ostoskorissa. Valitse ensin tuote ja laita se ostoskoriin.
Sen jälkeen syötä ostoskorissa saamasi koodi kohtaan ”anna kuponkikoodi” ja klikkaa ”lunasta kuponki”.
Kassa laskee sinulle automaattisesti alennuksen määrän.
Paljonko toimituskulut ovat?
Valitessasi toimituksen Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen, tilauksellesi muodostuu toimituskuluja 5,90€ / tilaus.
Voinko valita noudon myymälään?
Voit valita toimitustavaksi Postin, Matkahuollon pisteen tai noudon myymälästä,
jolloin tilaus lähetetään lähimpään valitsemaasi pisteeseen.
Jos haluat noutaa tilauksesi itse myymälästä,
voit valita vaihtoehdoksi Seinäjoen myymälän.
Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on noudettavissa.
Nouto myymälästä 0,00€.
Miten voin maksaa?
Sinulla on valittavana erilaisia Shopify Payments- maksutapoja.
Käytettävissä on yleisimmät depit ja credit- kortit, Apple Pay ja Google Pay.
Miten vaihdan tuotteen?
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, suosittelemme ensisijaisesti vaihtamaan sen myymälässä.
Mikäli et pääse myymälään, palauta ensin tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti takaisin meille 14 vrk:n aikana. Tee sen jälkeen uusi tilaus toivomallesi tuotteelle.
Hyvitämme palautuneen tuotteen summan maksutapasi mukaan kun tuote saapuu meille takaisin.
Miten palautan tuotteen?
Sinulla on oikeus palauttaa tilaus 14 vuorokauden ajan tilauksen vastaanottamisesta.
Palautusoikeutta ei kuitenkaan ole, jos olet ottanut tuotteen käyttöön tai edellä mainittu määräaika on umpeutunut.
huom.Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus.
Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus- ja lähetyskulut (10€), mikäli tilaus on asiakkaasta johtuvista syistä jäänyt noutamatta.
Voit palauttaa tuotteen joko a) postitse tai b) suoraan Seinäjoen myymälään.
Miten hyödyn kanta-asiakkuudesta?
Momentin kanta-asiakkaana hyödyt erilaisista tarjouksista ja eduista ympäri vuoden.
Kuulet tarjouksista ennen muita ja saat halutessasi sähköpostitse kuponkikoodeja ja tietoa ajankohtaisista kampanjoista ja kanta-asiakasilloista!
Kanta-asiakkaaksi voit liittyä joko myymälässä tai verkossa (kirjaudu sisään uutena asiakkaana).
Verkkokaupassa pystyt tunnistautumaan omalla sähköpostilla ja salasanalla.
Myymälässä sen sijaan voit tunnistautua vain nimellä – et tarvitse erillistä kanta-asiakaskorttia!